luni, 25 ianuarie 2010

Toti iti vor binele!Nu-i lasa sa ti-l ia...

O sa incep acest post cu niste intrebari:De ce sunt oamenii asa egoisti?De ce nu putem sa facem un lucru fara sa ascundem un interes?Chiar nu putem face ceva doar in dorinta de a-i ajuta pe cei din jur?



Sunt intrebari la care nu stiu cand voi gasi raspunsuri.Poate ma tem sa caut aceste raspunsuri de frica dezamagirii.Mi-e frica sa aflu cum sunt cei din jurul meu de fapt.Stiu ca intr-o zi voi gasi raspunsuri la aceste intrebari,dar oare cum voi reactiona?

Toti ar calca pe cadavre,numai sa le fie lor bine.Tocmai de asta rar mai gasesti pe cineva in care sa ai incredere.Toti spun ca iti vor binele,aparent se intereseaza de tine,dar cine te asigura ca nu fac asta cu un anume interes?

E trist ca am ajuns sa ne temem sa mai avem incredere in cineva,ca nu mai avem cui sa ii spunem ce avem pe suflet.Se presupune ca asta ar trebui sa faca un prieten,dar cum afli daca acel prieten iti este cu adevarat prieten,si nu un oarecare interesat?

E greu sa iti dai seama,mai ales la cata prefacatorie exista in unii oameni.Nu mi-au placut niciodata oamenii rau-voitori,care ar face orice numai sa le fie lor bine!!!Invatati sa va ganditi si la cei din jur,si din cand in cand sa faceti o fapta buna,sa dati din putinul pe care il aveti si nu o sa va para rau.

Totul in viata e pasager.Chiar si prietenia.Dar de ce sa te gandesti la un sfarsit de acum cand nu stii ce iti rezerva viitorul?Traieste prezentul,viitorul va veni de la sine.Poate deja sunt dezamagita de persoane de la care nu ma asteptam sa faca ceva impotriva mea,persoane care au pretins ca imi vor binele...Si ce?Am invatat sa iert la fel de repede cum am invatat sa cer iertare.Si mai stiu si ca atunci cand razi,toti rad cu tine,iar atunci cand plangi vei plabge singur.Viata merge inainte!Nu are rost sa ma gandesc ce a fost,sau ce am avut si nu mai am!Poate ca viitorul imi rezerva ceva special!Pana atunci invat sa ma bucur de viata si sa-i pretuiesc pe cei care imi vor binele cu adevarat!




Va pup!<3

Niciun comentariu: