duminică, 24 ianuarie 2010

Lucruri vitale pentru mine!


„Nu conteaza ce ai in viata.ci pe cine...”Un titlu care ma reprezinta.Niciodata nu am fost preocupata excesiv de lucrurile materiale.Poate si pentru ca nu le-am avut dintotdeauna.Intodeauna pentru mine au fost mai importante altele:FAMILIA si PRIETENII!E adevarat,poate nu am varsta necesara sa vorbesc depsre anumite lucruri,dar stiu sigur ca degeaba ai bani si bunuri materiale daca nu ai cu cine sa le imaprti.Poate ca astazi prietenii si familia nu mai sunt asa apreciati ca inainte.Sunt sigura ca inainte altfel erau prvite aceste doua necesitati ale vietii.Eu una fara EI nu stiu ce m-as face!Cine m-ar imbratisa cand am nevoie?Cine mi-ar da un sfat la nevoie?Cine mi-ar sari in ajutor cand am probleme?Cine m-ar certa cand am grestit?Cine m-ar incuraja sa merg mai departe cand sunt dezamagita?Cine daca nu ei?Mama si tata,2 persoane care au avut mereu grija sa imi fie bine cu orice pret.au existat si neintelegeri ca in orice familie,poate ca am trecut peste sau poate nu...Vreau sa le cer iertare pentru toate lucrurile care i-au suparat!Va iubesc enorm chiar daca uneori nu am aratat asta!


Prietenii mei sunt putini.I-as putea numara pe degete probabil.Nici nu mi-as dori sa am mai multi.Ce-i mult strica!Ii iubesc ca sunt alaturi de mine,ca ma sprijina,ca imi spun atunci cand gresesc!Nu mereu este totul roz,dar ce mai conteaza daca avem taria sa trecem peste?Prin acest post vreau sa le multumesc intr-un fel pentru tot ce au facut pentru mine(nu conteaza ordinea):



Mihaela-Verisoara mea,dar in acelasi timp cea care m-a inteles poate cel mai bine dintre toti.Te iubesc!Multumesc!

Medeea-Mi-e dor de vechea Medy.Fa ceva si adu-mi-o.Mereu m-ai facut sa rad.Te iubesc!Multumesc!

Georgiana-Mi-e dor de tine!Stii bine ca mi-e greu fara tine si fara nebuniile si problemele tale!Te iubesc!Multumesc!

Lori-Colega de banca si de 1 an si ceva una dintre cele mai bune prietene.Imi place cand ma inghesui!!:)).Cum am mai spus:Prietene pe veci(nu conteaza cat inseamna veci).Te iubesc!Multumesc!

Maia-Nu credeam vreodata ca o sa ajung sa tin asa mult la tine!Sper sa fim din ce in ce mai bune prietene!Te iubesc!Multumesc!

Denisse-Esti unica prin felul tau de a fi!Diabolica mea!Te iubesc!Multumesc!

Laurica-Sa fie totul ca inainte!Pentru ca a fost special!Te iubesc!Multumesc!

Alexutza-Orgolioasa mea!Tot ce a fost a fost frumos!Si poate fi in continuare!Te iubesc!Multumesc!

Robert(plopeni)-Fratele meu!Mi-e asa dor de tine!Adorrr sa ma faci sa rad!!Te iubesc!Multumesc!

Robert(bucuresti)-Tu esti nebun!:))Clar!si nu vreau sa accept ca o sa pleci in Germania pentru ca nu are cine sa mai imi cante!Te iubesc!Multumesc!

Lala-Gura-mare!:))Ma mai enervezi tu cateodata,dar trecem peste!Te iubesc!Multumesc!

Deea-Cum zic!Sa fie bine ca sa nu fie rau!Nesuferici!Te iubesc!Multumesc!

Luiza-The supergirl:))Stii tu!Si scuze!Te iubesc!Multumesc!

George-Cel mai tare fost coleg!Te iubesc!Multumesc!



Nu sunt toti,dar sunt cei mai IMPORTANTI!Si poate voi mai completa lista asta!Dar deocamdata e bine asa!


P.S.:In posturile mele nu o sa folosesc cuvinete deosebite.Vreau doar sa spun ce simt!

Va pup!<3

3 comentarii:

Denisse VIP spunea...

Te iubesc ! <3

Anonim spunea...

vaii :x..
ce ai scris uh akolo e prea :-x ..

foomy buah :x

Anonim spunea...

Să vezi ce te înghesuiii azi !
căpşunicaa,bănănicaa,zmeuricaa,iubiţicaa
meaaaaaaaaaaa,A MEAAA!!! Loredana Andrei :))