marți, 26 ianuarie 2010

Merita sa cauti toata viata pentru a-ti gasi fericirea!

Nu am de gand sa ma dau batuta!O sa lupt pana in panzele albe sa obtin ceea ce imi doresc!Voi incerca sa-mi transform toate visele mele in realitate!Ma voi gandi mai mult la mine,voi incerca sa fac si ceva pentru mine.Nu multa lume stie ca visul meu e sa devin actrita.Sper sa si reusesc.De azi inainte voi fi mai optimista.De ce nu?Imi doresc sa profit de saptamana asta de vacanta din plin.Sa ma relaxez si sa uit de tot.Vreau ca in al doilea semestru al anului scolar sa ma ocup mai mult de scoala.Abia astept sa merg la munteeee!!!!!!!Oricum,vreau ca  de acum inainte sa obtin tot ce imi doresc.Scoala o sa fie pe primul plan,dupa distractia.
Nu o sa mai renunt  sa fac ceea ce imi place.Am facut asta o data,din motive medicale,e adevarat.Dar inca tanjesc sa mai joc handball.O sa fie mereu cel mai mare vis al meu!Nimeni nu trebuie sa renunte sa faca ce-si doreste.Speranta moare ultimaa!!!


Va pup!!!<3

Niciun comentariu: