duminică, 24 ianuarie 2010

Nu vreau să dau timpul înapoi!

Sunt multe lururi pe care regret ca le-am facut!Am gresit!Si ce?Timpul oricum nu-l pot da inapoi.Oricum,nici nu imi doresc asta.Toti gresim.Unii mai mult,altii mai putin.Orice greseala poate fi iertata!Nu trebuie sa judecam un om pentru ce a facut,daca nu stim cu adevarat motivul pentru care a procedat asa...Poate ca trebuia.Niciodata nu mi-a placut sa fiu judecata de nimeni pentru felul  in care arat,felul in care ma imbrac sau felul in care gandesc.Tocmai de asta nu-mi plac persoanele care insista sa te faca sa gandesti ca ei!Frate,fiecare cu parerea lui.Crede-ma,daca insisti nu o sa ma faci sa-mi schimb parerea.Fuck you!chiar vrei sa stii unde ma doare de parerea ta?:))
Mi-as dori ca intr-o zi oamenii sa nu mai fie judecati  dupa cum arata,dupa cum se imbraca,dupa ce ORIENTARI SEXUALE AU!Fiecare cu gusturile lui!Mai grav e ca atunci cand gresim nu stim sa cerem iertare!Chiar e asa greu sa spui "Iarta-ma" din suflet?Pentru unii da,pentru ca orgoliul e mare:)).Pacat ca uneori acest orgoliu prostesc nu foloseste la nimic!Poate ca nu am facut totul cum trebuia,dar sunt impacata  ca am stiut sa spun "iarta-ma"poate chiar si atunci cand nu era vina mea!Asta m-a ajutat sa am aproape toate persoanele la care tin sa fie langa mine!Nu am fost mereu cea mai intelegatoare,am fost si incapatanata,dar cred ca atunci cand mi-am dat seama am incercat sa repar greseala.Stiu ca nimic si nimeni nu e perfect!Oricum nu tind spre perfectiune!Nu m-a intersat niciodata ce credea  "lumea" despre mine.Nu stiu daca a fost bine sau rau,dar macar  nu am ajuns ca atunci cand vreau sa fac ceva sa stau sa ma gandesc ce o sa zica "cutare" si "cutare"Regret doar ca uneori cand puteam sa fiu mai buna,mai intelegatoare poate ca nu am fost!Si poate ca nu am fost mereu alaturi de cine avea nevoie de mine,imi pare rau!chiar nu am putut!Sper ca unele greseli sa le pot indrepta!Si sper ca lumea sa isi mai schimbe modul de a gandi pentru ca judecand pe toata lumea nu va face nici un bine!


Va pup!<3

Niciun comentariu: