miercuri, 10 martie 2010

Nu regreta un lucru care candva te-a facut fericit!!!

Nu regret mai nimic din tot ce mi s-a intamplat pana acum!De fapt,sunt lucruri pe care oricine le-ar regreta legate de sanatate.Cred cu tarie ca tot ce ni se intampla,ni se intampla cu un anumit scop.Probabil sa ne intareasca.Stiti cum e:"Un sut in fund,un pas inainte!".Sunt sigura ca tot ce mi s-a intamplat,bun sau rau,s-a intamplat cu scopul de a deveni mai puternica,mai sigura in ceea ce voi face in viitor.Recunosc,au fost momente in care eram gata sa renunt,insa am avut familia si prietenii care m-au incurajat,si mi-am revenit.Regret doar ca m-am certat de-a lungul anilor cu multe persoane,regret unele alegeri pe care le-am facut,si regret poate ca nu am avut prieteni care sa imi fie mereu alaturi si regret ca poate nici eu nu le-am fost mereu alaturi!Regret pentru supararile pe care le-am adus celor din jur!Oricum nu are rost sa fac o lista acum.Toti avem regrete!Unii mai multe,altii mai putine!Important este sa trecem peste momentele dificile,sa nu ne doboare nici un rau,sa fim puternici pentru ca se spune ca viata este frumoasa!Sau ma rog,are partiile ei frumoase!Cel mai rau este sa regreti lucrurile care te-au facut fericit!Te-ai simtit bine cu cineva,a fost frumos,insa v-ati certat si gata!Nu mai recunosti nici in ruptul capului ca era frumos cand era langa tine,ca va simteati bine!Nu,frate!Acum persoana respectiva e o javra!Ma rog,probabil toti am trecut prin asta!Important e sa ramanem cu ceva din toate experientele,fie ele bune,fie ele rele!


Va pup!<3

Un comentariu:

Denisse VIP spunea...

Ai dreptate ! Regretele nu-si au rostul.