duminică, 7 martie 2010

Mama-Darul suprem al vietii!

Cel putin pentru mine mama asta este.Nu stiu pentru voi.Pentru mine mama este totul.Universul meu,persoana care ma face fericita,cea care stiu ca nu ma va dezamagi niciodata,cea careia ii pot spune ce simt fara sa imi fie teama ca va afla toata lumea.E singura in care am incredere deplina.Si o iubesc.Mai mult decat poate exprima orice cuvant.E totul pentru mine.Nu as stii ce sa fac fara ea.Ea imi calauzeste orice pas,imi arata calea corecta,ma sprijina mereu cand am nevoie,ma ajuta la greu si stiu ca niciodata nu m-ar lasa sa sufar.
Eu cu mama mea nu am avut mereu o relatie extrem de apropiata,deoarece 8 ani ea a fost departe de mine.Mereu mi-am dorit sa o am aproape,sa ma mangaie si sa imi spuna"Sunt aici!O sa fie bine" atunci cand mi-era greu.Sunt fericita ca mi se intampla in sfarsit asta.Mama mea este o femeie speciala.Nu spun asta pentru ca e mama.Dar chiar e speciala.De 2 ani de cand stam din nou impreuna am reusit sa ne apropiem si sa ma faca sa o iubesc din ce in ce mai mult.E cea mai tare mama,cea mai buna prietena,cea care nu ma dezamageste niciodata,cea care e mereu langa mine sa-mi stearga lacrimile,cea de la care cand aud "Te iubesc" nu am cum sa ma indoiesc ca nu simte asta.E pur si simplu aproape tot ce am nevoie sa fiu fericita.Imi place sa o vad fericita!Si de aceea incerc sa fac tot ce imi sta in puteri sa o fac fericita,pentru ca stiu ca viata ei nu a fost cea mai usoara si mai ales stiu cat s-a sacrificat sa-mi fie mie bine.Stiu ca n-am facut mereu chiar ce era bine,ca am suparat-o.Nu am facut-o niciodata din adins.Totusi,vreau sa imi cer iertare.Iarta-ma,mami!Iarta-ma pentru fiecare moment in care ai fost suparata din cauza mea!Iarta-ma ca uneori nu te-am ascultat si mi-a fost mai rau!Iarta-ma pentru tot!

Fiecare mama in parte este speciala,am ajuns sa cred ca femeile care devin mame au super puteri.De fapt,cred ca e o super putere faptul ca sunt mame!


La multi ani,mamelor!La multi ani tuturor femeilor!Si in special:La multi ani,mama!Te iubesc enorm!Multumesc pentru tot!

Un comentariu:

ctlmc spunea...

Frumos post - "un monument" ridicat in cinstea mamei :) Si asa e, mamele au super-puteri, sunt unice...