sâmbătă, 13 februarie 2010

Şcoala Centrală-Dărâmătura în care învaţă elita acestei naţiuni!

Scoala Centrala este institutia la care am hotarat,la indrumarea unor persoane,sa ma inscriu la liceu.Sunt de 1 an jumatate in aceasta institutie si recunosc ca la inceput am fost foarte incantata de acest liceu.Cu trecerea timpului,am inceput sa vad adevarata „fata” a acestui liceu:o cladire in paragina care la primul cutremur s-ar face praf,gauri in podele,sali de clasa fara caldura.Ceea ce m-a ingrozit cu adevarat este faptul ca am vazut de ce platim noi paza in scoala.In nici un caz pentru siguranta(care sunt convinsa ca este redusa),ci pentru cu totul alta problema.Intr-o zi,in timpul pauzei,ma duc la toaleta.”Doamna” bodyguard ma urmareste cu privirea de parca cine stie unde as fi intrat.Ma rog,intru in toaleta,incep dezechiparea(as vrea sa va scutesc de asemenea detalii,dar sunt vitale in acest post)care cred ca dureaza mai mult de 20 de secunde la oricare dintre noi,aud o busitura in usa,urmata de o voce suparata.Citez:”Haide,iesi odata!Ce tot faci acolo?S-a sunat!”.Surprizaaa!Era „doamna” bodyguard,care nu stiu ce rahat isi inchipuia ca fac in toaleta!!!!Femeieee,faceam pipi(scuze de expresie)!Tebuia sa iti fac un desen?Mi-am dat seama ca nici nevoile nu ti le mai poti face in aceasta scoala.Si de ce?!Pentru ca bodyguard-a nu are ce face!!!Tin sa mentionez ca au fost altii intr-o situatie si mai penibila decat mine.De exemplu,dupa ce ca urla sa iasa din toaleta,unei colege i-a deschis „doamna” bodyguard si usa toaletei!!!!Ba frateee!Chiar asa?
Joi(11 februarie),doamna profesoara de istorie a venit cu niste reviste pe care eram OBLIGATI sa le cumparam!Cum vine asta,frate?De cand poate cineva sa ne oblige sa cumparam ceva?Cand i-am cerut explicatii,a venit cu niste scuze aberante si mai mult s-a facut de tot cacatul!Cand a zis si ca”Ar trebui sa fiti recunoscatori ca nu trebuie sa cumparati toate cele 4 exemplare,ci doar doua?”Si cu ce pana mea ma incalzeste pe mine asta?M-a indignat degajarea cu care sustinea ca suntem OBLIGATI sa cumparam aceste reviste,deoarece scoala este in parteneriat cu revista respectiva,ca vor veni nu stiu ce inspectori sa ne evalueze si ca daca nu cumparam revistele nu stiu ce patim!Asa!Si???Daca doamna profesoara si-ar fi facut treaba de la inceput nu s-ar fi ajuns la controale peste controale!Pentru viitor,dragi profesori,nu va mai bateti joc de elevi si dupa sa va plangeti ca nu avem respect pentru ceea ce sunteti!Ce respect as putea avea pentru un profesor care nu este in stare sa predea,sa tina o ora de curs,care da note pe niste cacaturi de referate sau mai stiu eu ce?N-am nici cel mai mic respect pentru astfel de „profesori”.Si sunt destui in aceasta scoala,credeti-ma!

A doua zi,respectiv vineri 12 februarie,ajung la scoala si sunt intampinata de colegii mei cu:”Azi sunt orele mai scurte,nu avem curent si caldura!”.Stai un pic!Cand am avut caldura noi?Cel putin in sala noastra de curs,in aceasta iarna am murit de frig.Era de doua ori mai cald afara decat in clasa.Vineri,insa a fost un frig infernal.Ma luase tremuratul,nu mai puteam.Culmea,primele ore nu le-am facut,insa era necesar sa stam in frigul ala.Intr-un final mi-am luat geanta si am plecat.Eram cu mai multi colegi cand am primit un telefon prin care o colega ne anunta ca profa de istorie s-a enervat,vezi Doamne ca de ce am plecat,si ca avem 30 de pagini de conspectat pentru ora viitoare!Ba,ma lasi???Logic,pentru ca nu era in stare sa predea aceste 30 de pagini,si daca nu am fi plecat,probabil ne-ar fi adus niste foi pe care trebuia sa le scriem in caiet!

Doamna profesoara de istorie nu este cel mai rau „specimen” de acest fel din scoala.Sunt altii si mai rai,cu niste probleme destul de grave.Voi scrie si despre ei in viitoare post-uri.

Probabil cu astfel de profesori vom merge mai departe.Trebuie sa ne obisnuim asa?Sa speram ca nu!
 P.S.:Cand am plecat de la scoala,trebuia sa fiu foarte atenta sa nu lovesc una din zecile de galeti care tronau pe hol pentru ca bineinteles ca la noi in scoala ploua!Este ceva comico-tragic!Pacat,pentru ca acesta scoala are o istorie in spate si nu mi se pare corect sa isi bata anumiti”oameni” joc de ea!

Va pup!<3

4 comentarii:

Denisse VIP spunea...

Asta inseamna ca nu trebuie sa dau in Centrala iubb ? :|

Lori spunea...

Sunt foarte fericită că începeţi să vă daţi seama cum stă treaba.Cam târziu...Când vă ziceam,mă faceaţi nebună,îmi spuneaţi că exagerez. :))

emossion spunea...

Treaba cu revistele e clasica, se practica din cele mai vechi timpuri...daca iti amintesti si in scoala generala, primeai anumite avantaje daca le cumparai. Cat despre situatia scolii, e inadmisibil ce se intampla. Din pacate Romania nu este o tara saraca, ci una foarte prost condusa.

Aki spunea...

Poti sa dai in Centrala,pentru ca oriunde te-ai duce te lovesti de aceleasi cacaturi:*