joi, 11 februarie 2010

Copilaria-Cea mai frumoasa etapa a vietii!

Cine nu-si aminteste de coplilarie?Cati nu si-ar mai dori sa fie din nou copii?


Pentru mine,pana acum,a fost cea mai frumoasa perioada.As da orice sa fiu din nou copilul acela care nu trebuia sa se controleze s nu faca ceva deplasat.Imi aduc aminte cum ne strangeam aproximativ 20 de persoane in fata blocului sa jucam „V-ati ascunselea!”.Frate,cat de tare era!!!!N-aveam noi Playstation sau alte cacaturi,dar ne distram mult mai mult decat daca stateam ca niste boi in fata unui televizor toata ziua!Pana si desenele sunt de tot caacatul in ziua de azi!Batai,monstrii,sange...Ce dracu??!!!Astea mai sunt desene?????Ma rog...Tot felul de parintii „grijulii” le dau copiilor o mie de pastile „sa nu se imbolnaveasca asta micu`”.Ba ma lasi?Noi mancam de pe jos si nu mai aveam nimic.Nu zic sa nu ii protejati,dar nu ii faceti sa devina dependenti de medicamente!


Eu am avut o copilarie destul de frumoasa.Spun „destul” pentru ca a avut partile ei mai putin placute,adica lipsa alor mei.Cand aveam cam 7 ani,mama s-a mutat in Bucuresti,dupa care 2 ani mai tarziu a urmat-o si tata.Stiu ca au facut-o spre binele meu,sa imi ofere o copilarie cat mai placuta,sa am tot ce imi trebuie din punct de vedere material,dar mi-a lipsit partea sentimentala,mai ales ca sunt foarteee sentimentala.E adevarat,ii vdeam in week-end,dar nu era acelasi lucru.Daca erau langa mine in acesti 8 ani cat am stat separati,copilaria mea era perfecta.


Cred ca majoritatea si-ar dori sa revina la momentele alea speciale.Altfel ne bucuram cand primeam ceva,oricat de neisemnat ar fi fost acel ceva.Ce frumos era cand nu te gandeai decat la faptul ca maine iesi din nou sa te joci in fata blocului!Sunt foare multe jocuri care imi amintesc de copilarie:"Tariile","Alergatea","Flori,fete,filme","Ratele si vanatorii","Omul negru`","Tara,tara vrem ostasi!" si multe altele!


„Copiii vitorului”,invatati sa apreciati copilaria,sunt momente speciale care insa nu se mai intorc niciodata odata trecute!Copilaria mea continua,nu conteaza cati ani voi aveaa!In sufletul meu voi ramane acelasi copil!




Va pup!<3

2 comentarii:

Lori spunea...

Si acum mai ai scapari :))
cum a fost faza de la istorie de azi =))

emossion spunea...

Copilaria este o scurta bucurie pe care ne-o ofera Dumnezeu pentru a ne vedea zambind.Mai tarziu are ocazia mai rar...