luni, 18 octombrie 2010

Prietenul la nevoie se cunoaste!

Nu am mai postat de mult,dar chiar nu mi-a stat gandul la asta.Nu ca acum as avea chef,insa privesc aceasta postare ca pe o descrcare!Nu trec prin cel mai fericit moment din viata mea,ba chiar sunt cele mai urate clipe de pana acum.Pentru oricine ar fi!Nu m-am mai lovit de ceva mai greu pana acum,deci nici macar nu stiu cum sa reactionez sau sa ma comport!Nu vreau sa dramatizez,insa asta simt acum!Oricum,eu sper ca se va termina cu bine!Am incredere!



Cu toate astea,exista si o parte oarecum buna:dupa perioada asta imi voi da seama,oarecum,ce fel de prieteni am!Sunt constienta ca poate o sa fiu dezamagita intr-un fel,dar asta nu-i un capat de tara.Se stie ca la bine sunt toti langa tine,la greu ramai singur!


Se pare,insa,ca exact cei de la care nu ma asteptam fac cale intoarsa.Nu-i nimic!Viata merge inainte!Am spus-o de "n" ori.Nu o sa stau sa plang sau macar sa sufar!Dar data viitoare cand o sa aveti nevoie de mine,o sa rasplatesc cu aceeasi moneda:o sa va intorc spatele.Nu e o razbunare,pentru ca "Razbunarea e arma prostului",dar de ce sa fiu eu aia fraiera?Nu am de ce...Ati preferat sa va suparati dintr-un motiv numai de voi stiut,sa nu mai vorbiti si sa va indeparati?Drum bun!Nu o sa misc un deget sa va schimb decizia!Am lucruri mai bune de facut!Nu sunt genul sa tin persoanele langa mine fortat,nici nu imi fac anturaj "cu japca",asa ca nu va asteptati sa vin sa va plang in fata sau sa ma rog de voi:)).Nu mai fac asta de ceva timp.Am familia langa mine,asta e mai important decat 1000 de prieteni de la care nu stii la ce sa te astepti.Nu?


Va pup!<3

6 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Hei, cu prietenii e cu dus si-ntors, ce-am mai patit si eu...:-j

Take care
http://www.youtube.com/watch?v=yPLOOWaHNXs

Selena spunea...

...de multe ori privim in jurul nostru si ne intrebam ce vedem? E trist.. Prieteni? Nu.... Revedem doar multe amintiri.. peste amintiri, ganduri.. peste ganduri, imagini care ne fac sa zambim si sa plangem in acelasi timp! Pe moment, ne formam planuri de viitor impreuna (acum parca goale, fara rost si fara speranta, fara culoare si fara bucurii, fericiri intense cum sunt doar de noi stiute, in micul nostru colectiv). Iubita mea, ne asteapta un drum lung, fara prieteni adevarati sufleteste prezenti dar sunt convinsa ca vom fi bine si asta cred ca ne face sa ne continuam drumul, (individual..) mult mai usor si mai increzatoare. De multe ori ne ferim de felul asta de singuratate, cu toate ca il simtim din ce in ce mai des si cred ca erai si tu constienta ca o sa vina mai devreme sau mai tarziu, (in cazul tau prea devreme), dar din pacate nu avem cum sa schimbam mersul firesc al lucrurilor, deci totul trebuie tratat ca atare! >:D< but i really love you.<3

With all my love,
your friend for ever, S.elena !:*

Aiuks spunea...

Cata dreptate ai Elena.Si mie mi s-a intamplat de muuuuulte ori sa fiu dezamagita de prietenii pe care ii credeam a fi cei mai buni dar s-a dovedit ca ei doar profitau, iar acele vorbe pe care uneori le-au zis s-au...evaporat sau nici macar nu au existat cu adevarat. Bine ca eu am patit-o si cu rudele asa ca ma astept ca oricand sa se mai intample cate ceva. Asa ca ai grija de tine :*

Denisse VIP spunea...

iubi,stii ca niciodata nu am fost capabila sa dau vreun sfat sau sa fiu alaturi de cineva cand a avut nevoie,si as vreau si nu stiu cum..asta e firea mea..tu trebuie sa stii doar ca te iubesc din tot sufletul fie ca-ti arat sau nu,si daca ti-am gresit cu ceva te rog sa ma ierti..nu o fac cu intentie!..Te iubesc mult si abia astept sa te vad!

Denisse VIP spunea...

desi* scuze..

Aki spunea...

Multumesc ppentru sfaturi!
Va pup:*